Het is (toch) weer zo ver! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ingrid Erp - WaarBenJij.nu Het is (toch) weer zo ver! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ingrid Erp - WaarBenJij.nu

Het is (toch) weer zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

28 Januari 2017 | Nederland, Utrecht

In mijn laatste update uit 2015 schreef ik 'volgens mij heb ik wel even genoeg lange reizen gemaakt...'
Nou moet ik eerlijk toegeven dat het leven in Nederland ook wel verrassend goed bevalt, maarrr ondanks dat heb ik toch wel weer een reisje op de planning staan. En niet zomaar eentje. Tot nu toe mijn grootste reisuitdaging. Een grotere cultuurshock kan ik me namelijk bijna niet voorstellen, want dit keer ga ik naar India. Het land van geuren, kleuren, religies, heilige koeien, curry's, chaos en ontiegelijk veel verschillende culturen en talen. Hoe ik me een weg door dit 'apenland' (zoals m'n vader 't noemt) heen ga banen de komende 2 maanden weet ik niet, maar ik moet bekennen dat ik die uitdaging graag aanga!
Aan de kust van Goa heb ik alvast een toffe werkplek gevonden en ook staat er weer een 7-daagse meditatiesessie op de planning.
Morgen is het tijd voor vertrek, backpack is weer gereed en ik heb er zin in! Tot de volgende!

X Ingrid

• 28 Januari 2017 - 11:30

Ans Van Der Velden:

Ingrid een hele goede reis gewenst en veel plezier, succes. Ans.

• 28 Januari 2017 - 11:38

Annette:

Ingrid een gezellige,goede en veilige reis gewenst
    Heel veel plezier. Leo en Annette

• 28 Januari 2017 - 12:15

Maikel En Elle:

Ingrid, heel veel plezier, geniet ervan en pas goed op jezelf!

Groetjes Maikel en Elle

• 28 Januari 2017 - 12:39

Marlies Teulings :

Ingrid wij wensen je een geweldige vakantie of ervaring toe.
    Heb je toevallig het boek of film "Lion" gezien of gelezen, als je het nog niet gelezen hebt dan heeft Monique het boek, alleen is het in de Engelse versie maar dan is voor jou denk ik geen probleem. Als je het mee wil nemen om onderweg te lezen laat het me weten dan haal ik het bij haar op. Groeten Marlies

• 28 Januari 2017 - 12:47

Carolien:

Inderdaad verassend, maar jou kennende na al die reizen, zou er wel wat op je pad komen! Ingrid pas goed op jezelf, maar bovenal geniet ervan! Groeten van ons.

• 28 Januari 2017 - 12:49

Carolien:

Ik ben die ene 'r' vergeten! Houdoe

• 28 Januari 2017 - 13:05

Maria:

Ingrid,

Goeie reis en ik ben benieuwd naar je meditatie ervaringen. Succes !

Groetjes en veel plezier.

• 28 Januari 2017 - 15:38

Dena:

De tijd vliegt! Heb je nog niet veel gezien en nu is het alweer zo ver! Zo gaaf dat jij geniet van elke minuut van je leven :) so proud of you

• 28 Januari 2017 - 16:12

Tiny En Joep:

Ingrid,goede reis en veel plezier gewenst.
    Tiny en joep

• 28 Januari 2017 - 16:58

Mandy:

Woooow super gaaf! zeker een hele uitdaging!
    Geniet er weer van en laat ons lekker mee genieten :)

Groetjes Mandy

• 28 Januari 2017 - 21:14

Leo Somers:

Ik dacht dat het pas in april a.s. zou zijn ! Met de reis-ervaringen die je al hebt zal het deze keer ook wel lukken ! Veel plezier en mooie ervaringen en ontmoetingen toegewenst !
    Groet Leo

• 29 Januari 2017 - 08:27

Esther:

Namasté! Doe wat je moet doen. Wat dat is, zie je daar wel. Het land biedt je in ieder geval heel veel mooie kansen voor het nieuwe! Enjoy!

• 01 Februari 2017 - 09:09

Lienke:

Hee Ingrid! Ik vertrek ook bijna naar India! Let op voor de mannen. Sla ze met een flesje op hun kop als ze je aanraken en schreeuw het gerust door de hele bus (die tip had iemand mij vandaag). Ik zal via je blog in de gates houden waar je bent, misschien kunnen we elkaar nog ontmoeten!!! Groetjes Lienke

• 01 Februari 2017 - 09:09

Lienke:

• 02 Februari 2017 - 09:03

Ingrid:

Hee Lienke! Je hebt geen Facebook ofwel? Anders mail maar even wanneer je in India bent (Ingridvanerp@gmail.com). Ik ben nu ten noorden van Delhi en ga hierna door naar varanasi. Mss dat we idd wel kunnen meeten als je in Delhi landt:) tip voor een heel fijn hostel in Delhi: stops hostel.
    Hoor t wel van je!